Proszę o rozwiązanie zadania oraz odpowiedzi przetłumaczenie na język Polski.

1.An wleche Lander grenzt Osterreich ?
2.Wie welchem die haupstadt von Osterreich ?
3.An welchem fluss liegt sie ?
4.Wie heiBen die Bundeslander ?
5.Wie heiBen Haupstadt ?

2

Odpowiedzi

2009-11-23T21:28:10+01:00
1. z kim graniiczy Austria ?
2. ? Jka zwie sie stolica Austrii
3. nad jaką rzeką leży stolica ?
4. Jka zwa sie landy (podział administracyjny)
5. Jak nazywa sie stolica?

tylko tłumaczenia :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:01:10+01:00
1 przy czym lezy austria
2 jakie jest stolica austri
3przy jakim fluss nie wiem co to ona leży
4 jakie są województwa
5 jak nazywa sie stolica
ps musiałaś to chyba źle przpisać