Odpowiedzi

2009-11-23T21:50:31+01:00
2009-11-23T21:51:25+01:00
Masa węgla: 3*12u=36u (bo gliceryna ma 3 cząsteczki węgla)
Masa gliceryny: 96u(3*12+5*1+(16+1)*3)

36u/96u*100%=39,130434782608695652173913043478 %
I taka jest odp.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:56:48+01:00
Masa gliceryny 92 u
Masa węgla 3 x 12 = 36 u
zawartość %C = 36/92 x 100% = 39,13% = ok, 39,1 % lub jak wolisz około 39%
13 4 13