Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:39:12+01:00
Zad 1
-odwagę
-wytrwałość
-siłę
10 4 10
dzięki :)
dzięki bardzo się przydało
2009-11-23T21:50:08+01:00
Mialo na celu:
-wyszkolenie silnych fizycznie
odwaznych
i doskonalych zolnierzy



Art. 33.

Kobieta i mężczyzna w Rzeczypospolitej Polskiej mają równe prawa w życiu rodzinnym, politycznym, społecznym i gospodarczym.


Kobieta i mężczyzna mają w szczególności równe prawo do kształcenia, zatrudnienia i awansów, do jednakowego wynagradzania za pracę jednakowej wartości, do zabezpieczenia społecznego oraz do zajmowania stanowisk, pełnienia funkcji oraz uzyskiwania godności publicznych i odznaczeń.


to jest art 33

podzial II
2 5 2