Odpowiedzi

2009-11-23T21:53:25+01:00
Mały Książę
- okolo 10letni chłopiec
- zlote, krecone wlosy, delikatne rysy twarzy, peleryna wskazuje na książecy ubiór
- krytycznie patrzy na otaczający go świat
- samotny, dociekliwy, uparty

Róża
- symbol miłości, piękna, egoizmu
- jej zachowanie wydaje się być egoistyczne.Mamy wrażenie ze nie kocha Małego Księcia. Pod płaszczykiem egoizmu i wymagań kryją się jednak sygnały, których nasz bohater nie zauważa będąc niedoświadczonym
2 4 2
2009-11-23T21:54:16+01:00
Pilot- przyjaciel Malego Ksiecia, jego towarzysz
Mały ksiaze- zakochany w rozy, przyjaciel lisa
roza- zakochana w Malym Ksieciu, wymagajaca, delikatna
Mieszkancy planet: planeta 325- krol -despota, chcial rzadzic a nie mial kim
planeta 326-prozny- byl prozny, liczyl tylko na pochwaly
planeta 327- pijak- wstydzil sie ze pije słaby
planeta 328 bankier chciwy przeliczal tylko pieniadze
329- latarnik-bezmyslny, pracowity
330 geograf uznawal sie za naukowca a tak naprawde nim nie byl
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:56:31+01:00
Mały książe
-uparty
-inteligentny
-ma bujną wyobraźnię
róża
-kapryśna
-pełna miłości do księcia
-wyrozumiała
pilot
-sprytny
-niecierpliwy
-samotnik
król
-dumny
-pyszny
-przywódczy
próżniak
-samolubny
-egoista
-ważniak
pijak
-słaby
-wstydliwy
-nie potrafi rozwiązać problemów
bankier
-chciwy
-pracoholik
-materialista
latarnik
-odpowiedzialny
-sumienny
-słowny
geograf
-bardzo zapracowany
-straszny biórokrata
1 5 1