Odpowiedzi

2009-11-23T21:47:07+01:00
Mam psa wabi się reksio lubi jeści karmę dla psów codziennie wyprowadzam go na dwór ma białą sierść jest niewielki bardzo go kocham jest członkiem mojej rodziny lubię się z nim bawić w aportowanie
1 2 1
2009-11-23T21:47:43+01:00
Moim zwierzęciem jest pies.Ma on piękną brązową sierść i niebieskie oczy.Łapki ma zgrabne i delikatne.Ma na imie... w ten sposób napisz
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T21:52:09+01:00
A jaki jest twój zwierzak ?
Staraj się precyzyjniej formułować pytania. ;)

A więc tak:

Mój zwierzak to Kuki. Ma rok, ale i tak jest to niewielki piesek, stalowej maści, rasy york. York stanowi skrót od pełnej nazwy, a mianowicie Yorkshire Terrier Miniaturowy. Uwielbia wspólną zabawę, zwłaszcza swoim pluszakiem Puszkiem. Wyjścia na dwór także są jego ulubioną częścią dnia. Uznaję go za członka rodziny, gdyż jest mi tak bliski.

Pozmieniaj niektóre elementy wstawiając informacje zgodne z twoim pupilem ;)
2 5 2