Odpowiedzi

2009-11-23T22:11:33+01:00
Chyba to bedzie 3 ale nie jestem pewien, poczekaj i zobacz czy dobrze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:12:55+01:00
N - kule czerwone
12 - zielone

P=n/(12+n)=0,4
Stąd n=8

Odp: Trza dorzucić n=8 kul
  • fagu
  • Początkujący
2009-11-23T22:37:10+01:00
Na 100% bedzie to 8 kul czerwonych. bo 20 kul wszystkich wtedy bedzie a 8 czerwonych a to jest 20/8 a to daje 0.4 tak na logike tlumaczone bo wzorem raczej nie pojmiesz :P