Odpowiedzi

2009-11-23T21:57:36+01:00
Witam !
Witam!
Jest mi bardzo milo ze zechciala Pani wziasc udzial w tym wywiadzie, mam nadzieję że odpowie pani na kilka moich pytan.. itd, pytasz o zycie prywatne i zawodowe. Powodzenia!
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:05:07+01:00
Np: Tomasz Karolak

Dzień dobry jestem dziennikarzem chciałbym przeprowadzić z panem wywiad znalazł by pan chwile czasu ??

T: Witam w czym mogę pomóc ?
D: chciałem przeprowadzić z panem krótki wywiad
T: słucham czego pan by się chciał dowiedzieć?
D: Dlaczego pan podjął się głównej roli w serialu 39 i pół
T: Wie pan lubię rozrywkowe życie a w tym serialu mogę
Pokazać jaki naprawdę jestem i moje umiejętności gry na gitarze
jak i śpiewu

możesz dalej rozwinąć ten temat :)
1 4 1