Odpowiedzi

2009-11-23T21:59:02+01:00
Książka bo księga
pierożek bo pierogi
pieniążek bo pieniądz
nóżka bo noga
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:01:21+01:00
Książka - księga - ż wymienia sie na g
pierożek -pieróg - ż wymienia sie na g
Paryż -jest to nazwa własna, więc należy zapamiętać
pieniążek - pieniądz - ż wymienia się na dz
odważnik - ważyć - waga -znów w tym wypadku ż wymienia się na g
nóżka - noga kolejna wymiana ż na g
zagrożenie - bo grozić , gdzie w słowie grozić jest z, więc piszemy ż

12 3 12