Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:03:44+01:00
Odry lewostronne

* Opawa
* Psina
* Stradunia
* Osobłoga
* Nysa Kłodzka
* Oława
* Ślęza
* Bystrzyca
* Średzka Woda
* Kaczawa
* Zimnica
* Bóbr
* Nysa Łużycka
* Welse
* Gunica
prawostronne

* Ostrawica
* Olza
* Ruda
* Bierawka
* Kłodnica
* Mała Panew
* Stobrawa
* Widawa
* Barycz
* Obrzyca
* Pliszka
* Ilanka
* Warta
* Myśla
* Ina

wisły
prawobrzeżne dopływy Wisły:

Soła, Skawa, Raba, Dunajec, Wisłoka, San, Wieprz, Świder, Narew, Skrwa, Drwęca, Osa oraz Liwa.

Lewobrzeżne dopływy Wisły:

Przemsza, Dłubnia, Szreniawa, Nida, Czarna, Opatówka, Kamienna, Iłżanka, Radomka, Pilica, Bzura, Brda, Wda oraz Wierzyca

1 4 1
  • Tess
  • Początkujący
2009-11-23T22:06:29+01:00
Odra:
warta,bobr,barycz,kaczawa,nysa łuzycka,oława,olza,mała panew
Wisła:mogał,osa,brda,skrwa,wkra,bzura,narew,świder,pilica.
itd.
2009-11-23T22:10:37+01:00
Wisła:
Prawobrzeżne
Brennica,Iłownica,Biała,Soła,Skawa,Raba,Uszwica,Dunajec,Breń,Wisłoka,Łęg,Babulówka,San,Sanna,Chodelka,Bystra,Kurówka,Wieprz,Okrzejka,Wilga,Świder,Narew – do 1962 jako Bug,Skrwa,Drwęca,Osa,Liwa

Lewobrzeżne
Pszczynka,Gostynia,Przemsza,Rudawa,Prądnik,Dłubnia,Szreniawa,Nidzica,Nida,Czarna Staszowska,Koprzywianka,Opatówka,Kamienna,Krępianka,Iłżanka,Zagożdżonka,Radomka,Pilica,Bzura,Brda,Wda,Mątawa,Wierzyca

Odra:
lewostronne
Opawa,Psina,Stradunia,Osobłoga,Nysa Kłodzka,Oława,Ślęza, Bystrzyca,Średzka Woda,Kaczawa,Zimnica,Bóbr,Nysa Łużycka, Welse,Gunica

prawostronne
Ostrawica,Olza,Ruda,Bierawka,Kłodnica,Mała Panew,Stobrawa,
Widawa,Barycz,Obrzyca,Pliszka,Ilanka,Warta,Myśla