Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:04:43+01:00
W pieśni 14 za wiele sie nei dzieje ;p Grecy znowu przegrywają , ich mury obronne zostały wzięte przez wrogów, chcą wracać do domu.
Neptun i Junona , która przechytrzyła swego małżonka Jowisza pomagają Grekom. W sytuacji ogromnego zagrożenia dla Greków Hera uwodzi i usypia Zeusa, aby odwrócić jego uwagę
2009-11-23T22:10:15+01:00
Grecy znowu przegrywają , ich mury obronne zostały wzięte przez wrogów, chcą wracać do domu.
Neptun i Junona , która przechytrzyła swego małżonka Jowisza pomagają Grekom.