Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:09:42+01:00
Kat ASE jest wierzcholkowy, wiec ma 30 st tez.
Przekatna dzieli kwadrat na polowe (kazdy rog ma po 90st czyli 90/2=45st)
SAE=45 wiec SEA= 180-45-30=105

Wiec SEB= 180-105=75 stopni
16 4 16
2009-11-23T22:10:47+01:00
Kat fsc ma miare 30stopni to kat cse musi miec 180 -30 czyli 150stopni
przekatna |AC| dzieli kat bcd na pol czyli kat bcs ma 45stopni
kat cba ma 90stopni
czworoboki maja zawsze 360stopni wiec
360-(45+150+90)=75

ciesze sie ze pomogłem :p
12 4 12