Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:12:39+01:00
2mx7dm=20dmx7dm=140dm2
3cmx8km=3cmx8000m=0,03mx8000m=240
5dmx4mm=50cmx0,4cm=20cm
6kmx30dm=6000mx0,3m=1800m
1dmx160cm=10cmx160cm=1600cm
2mx10mm=2000mmx10mm=20000mm
a teraz wyjaśnienie
wszystkie cyfry zależą od predrostków
mili to 1/1000
cent to 1/100
decy to 1/10
deka to 10 razy
hekta to 100 razy
kilo to 1000 razy
2009-11-23T22:13:50+01:00
A) 2m= 20dm
P=20*7=140dm2

b) 8km=8000m=800000cm
P=3 * 800000 = 2400000 cm2

c)5dm=50cm=500mm
P=4*500=2000mm2