Krzyżówka. .. ;x Proszę ... ; -**
Wyjaśnij krzyżówkę , a otrzymany termin wyjaśnij i przedstaw poniżej w postaci rysunku.

1.Termin określający największy amfiteatr rzymski.
2.Nazwa budowli wznoszonej na planie koła.
3.Nazwa rzymskiej świątyni poświęconej wszystkim bogom .
4.Podaj rzymską nazwę rynku:Podpowiedź: .......... Romanum .
5.Może być triumfalny .
6.Miejsce , w którym Rzymianie najchętniej spotykali się na zebraniach i targach.

3

Odpowiedzi

2009-11-23T22:07:43+01:00
1. Koloseum
2.Rotunda
3.Panteon
4. Forum
5. Łuk
6. Agora
124 2 124
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:14:01+01:00
1.koloseum
2.tolos
3.panteon
4.forum romanum
5.łuk
6.agora
55 1 55
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T22:14:27+01:00
1. Koloseum
2. kopuła
3.
4. forum
5. łuk
6. rynek [?]
21 2 21