Odpowiedzi

2009-11-23T22:19:36+01:00
Urzywając skali mchów i porostów żyjący w danych zanieczyszczeniach powietrza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:21:52+01:00
Aby dokładnie zbadać wpływ zanieczyszczonego powietrza przeprowadza się pomiary biologiczne, jak również badania statystyczne odnoszące się do częstości i nasileń występowania schorzeń wśród ludzi. Poprzez specjalistyczne pomiary i badania zatwierdzono pewne prawidłowości, które dowodzą o wpływie zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego na zdrowie człowieka.
2 1 2
2009-11-23T23:22:59+01:00