Niech litery a, b i c oznaczają długość czterech krawędzi prostopadłościanu, a V jego objętość. Uzupełnij.

a (cm) -4
b (cm) -??
c (cm)-4
V (cm3)-32

a (cm) -7
b (cm) -5
c (cm)-??
V (cm3)-140

a (cm) -??
b (cm) -6
c (cm)-10
V (cm3)-150

a (cm) -7
b (cm) -??
c (cm)-2
V (cm3)-70

a (cm) -12
b (cm) -3
c (cm)-??
V (cm3)-144

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:24:27+01:00
1.

4*2*4=32

2.

7*5*5=140

3.

0,5*7*10=150

4.

7*5*2=70

5.

12*3*4=144

To wszystko bierze sie ze wzoru Pp (pole podstawy) razy h(wysokosc)=v(objetosc)
1 5 1
2009-11-23T22:34:43+01:00
A (cm) -4
b (cm) -2
c (cm)-4
V (cm3)-32

a (cm) -7
b (cm) -5
c (cm) -4
V (cm3)-140

a (cm) -2,5
b (cm) -6
c (cm)-10
V (cm3)-150

a (cm) -7
b (cm) -5
c (cm)-2
V (cm3)-70

a (cm) -12
b (cm) -3
c (cm)-4
V (cm3)-144
2009-11-24T00:14:24+01:00
Litery a, b i c oznaczają długość czterech krawędzi prostopadłościanu, a V jego objętość. Uzupełnij.

a (cm) -4
b (cm) -?? 2
c (cm)-4
V (cm3)-32 V=abc

a (cm) -7
b (cm) -5
c (cm)-?? 140:35=4
V (cm3)-140

a (cm) -?? 150:60=2,5
b (cm) -6
c (cm)-10
V (cm3)-150

a (cm) -7
b (cm) -?? 70:14=5
c (cm)-2
V (cm3)-70

a (cm) -12
b (cm) -3
c (cm)-?? 144:36=4
V (cm3)-144
1 5 1