Odpowiedzi

2009-11-23T22:26:54+01:00
1.
c = 2
2.
c=4
3.
a=2,5
4.
b=5
5.
c=4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T22:29:55+01:00
A (cm) -4
b (cm) -?? b = V ÷ (a×c) = 32 ÷ ( 4×4) = 2
c (cm)-4
V (cm3)-32

a (cm) -7
b (cm) -5
c (cm)-?? c = V ÷ (a×b) = 140 ÷ (7×5) = 4
V (cm3)-140

a (cm) -?? a = V ÷ (b × c) = 150 ÷ (6×10) = 2,5
b (cm) -6
c (cm)-10
V (cm3)-150

a (cm) -7
b (cm) -?? b = V ÷ (a × c) = 70 ÷ (7 × 2) = 5
c (cm)-2
V (cm3)-70

a (cm) -12
b (cm) -3
c (cm)-?? c = V ÷ (a × b) = 144 ÷ (12×3) = 4
V (cm3)-144
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:30:27+01:00
A*b*c = V

1)
4 * b * 4 = 32
16b = 32 |:16
b = 2

2)
7 * 5 * c = 140
35c = 140 |:35
c = 4

3)
a * 6 * 10 = 150
60a = 150 |:60
a = 5/2 = 2,5

4)
7 * b * 2 = 70
14b = 70 |:14
b = 5

5)
12 * 3 * c = 144
36c = 144 |:36
c = 4
1 5 1