Odpowiedzi

2009-11-24T07:14:01+01:00
'Litwo ojczyzno moja' - te słowa są pierwszym zdaniem inwokacji Pan Tadeusz. ( co ma z tym wspólnego Latarnik, niby byl sam jak palec i tez myslal o ojczyznie bo jak jest sie samym to to sie rozpamietuje, ale nie pamietam zeby tak w Latarniku byly słowa inwokacji (?!))
Otórz uczucia;
- gdzy jestes gdzies daleko lub wyjechałaś za granice to tęsknisz za ojczyzną, zastanawiasz się jak tu u nas w Polsce jest, czy np. nie przyszla wojna, wyobrazasz sobie swoj kraj gdy tu mieszkalas, czujesz smutek ze Cie tu nie ma i niemozesz dzielic smutki i radosc i rodzina ktora zostawilas w Polsce.
[ jeśli żle zrozumiałam temat zadania napisze Ci jeszcze raz, poniewaz nie czaje troche tego tematu tzn. w uczciach sie orientuje i wgl. bo czytam lektury i znam zycie ... ale ten temat albo Ty jakos dziwnie napisalas albo ... wiec jkc. pisz ;] mam nadzieje ze pomoglam i jest okej (; ]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T09:21:38+01:00
'Litwo ojczyzno moja' - te słowa są pierwszym zdaniem inwokacji Pan Tadeusz. ( co ma z tym wspólnego Latarnik, niby byl sam jak palec i tez myslal o ojczyznie bo jak jest sie samym to to sie rozpamietuje, ale nie pamietam zeby tak w Latarniku byly słowa inwokacji (?!))
Otórz uczucia;
- gdzy jestes gdzies daleko lub wyjechałaś za granice to tęsknisz za ojczyzną, zastanawiasz się jak tu u nas w Polsce jest, czy np. nie przyszla wojna, wyobrazasz sobie swoj kraj gdy tu mieszkalas, czujesz smutek ze Cie tu nie ma i niemozesz dzielic smutki i radosc i rodzina ktora zostawilas w Polsce.
[ jeśli żle zrozumiałam temat zadania napisze Ci jeszcze raz, poniewaz nie czaje troche tego tematu tzn. w uczciach sie orientuje i wgl. bo czytam lektury i znam zycie ... ale ten temat albo Ty jakos dziwnie napisalas albo ... wiec jkc. pisz ;] mam nadzieje ze pomoglam i jest okej (; ]
1 1 1