Odpowiedzi

2009-11-23T22:53:20+01:00
A)60/12=5
b) --
c)60/20000=0,003
d)60/0,002=30000
4 1 4
2009-11-23T22:55:10+01:00
P=a*b
a)
x*12=60 m2
12*5=60

b)
0,3m*x=60 m2
60m/0,3 =200
x=200m

c)
60 m2 = 20000m * x
60/20000m = 0,003
x=0,003m

d)
0,002m * x = 60 m2
60/0,002 = 30 000m
x= 30 000m
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T23:00:13+01:00
A - szukany bok
b - dany bok
P - pole prostokąta
wzór - P = a × b

a)
P = 60m²
a = 12m
b = ?
P = a × b
60m² = 12m × b
b = 60m² ÷ 12m
b = 60m ÷ 12
b = 5m

b)
P = 60m²
a = 3dm
b = ?
P = a × b
60m² = 3dm × b
b = 60m² ÷ 3dm
b = 60m² ÷ 0,3m
b = 60m ÷ 0,3
b = 200m

c)
P = 60m²
a = 20km
b = ?
P = a × b
60m² = 20km × b
b = 60m² ÷ 20km
b = 60m² ÷ 20000m
b = 60m ÷ 20000
b = 0,003m
b = 3mm

d)
P = 60m²
a = 2mm
b = ?
P = a × b
60m² = 2mm × b
b = 60m² ÷ 2mm
b = 60m² ÷ 0,002m
b = 60m ÷ 0,002
b = 60m × 500
b = 30000m
b = 30 km
3 5 3