Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-19T17:15:20+02:00
Hmm .

Panie Dyrektorze !
W imieniu całej społeczności szkolnej zgłaszam propozycję zrobienia dyskoteki w dniu 15 czerwca , ok. godziny 16 . Byłaby to ostatnia dyskoteka w tym roku szkolnym ( mielibyśmy możliwość spędzenia ostatnich chwil z trzecimi klasami , którzy przecież już kończą naszą szkołę ) . Proszę o rozpatrzenie tego wniosku.
Przewodnicząca
Ola Kot .
2009-05-19T17:20:18+02:00