Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:51:45+01:00
Zamalowane jak nalezy a niezamalowane jak nie nalezy np

<= robisz zamalowane
< niezamalowane
3 4 3
2009-11-23T22:52:28+01:00
Przy jakich znakach, na osi robi sie kolko zamalowane, a prrzy jakich otwarte?

≤,≥ kolko zamalowane
>,< otwarte
6 4 6
2009-11-23T22:52:01+01:00
Jeśli nierówność połączona jest znakiem ≤ lub ≥ to kółko jest zamalowane, a jeżeli < lub > to otwarte.
4 5 4