Wybierz i wpisz prawidłowe dokończenie zdań
Chrześcijaństwo narodziło się ............?
wywodzi się ono .............?
chrześcijanie uznają Jezusa Chrystusa za .............?
cesarz Konstanty Wielki pozwolił na swobodę wyznawania religi chrześcijańskiej w ..........?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T23:12:29+01:00
Chrześcijaństwo narodziło się w I w. n.e. w Palestynie
wywodzi się ono z judaizmu
Chrześcijanie uznają Jezusa Chrystusa za Mesjasza czyli Odkupiciela
Cesarz konstantyn wielki pozwolił na swobode wyznania religii chrzescijanskiej w IV w.n.e
45 2 45
2009-11-23T23:12:48+01:00
Chrześcijaństwo narodziło się w Izraelu <dzisiejszym, dawniej Jerozolima, czyli Palestyna;)
wywodzi się ono z judaizmu
chrześcijanie uznają Jezusa Chrystusa za Mesjasza
Cesarz Konstanty pozwolił na swobodę wyznawania religii chrześcijańskiej w 313 w Mediolanie
16 3 16
2009-11-23T23:12:58+01:00
1. w I w. n.e. w Palestynie
2. z judaizmu
3. za Mesjasza
4. 313 roku w MEdiolanie

Bynajmniej tak mi sie wydaje.
55 4 55