Odpowiedzi

2009-11-23T23:28:02+01:00
W tych czasach najgorszym drapieżnikiem jest człowiek. Wszyscy są czasem ostrzy ale człowiek jest nie obliczalny. Może zrobić wszystko. Ludzie są czasem nawet bardziej drapieżni niż dzikie zwierzęta.Moga być bardzo drapieżni jak są np. zazdrośni , źli , zdenerwowani.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T23:28:20+01:00
Tak, ponieważ to człowiek panuje-powinien przynajmniej panować nad światem. To on jest jego władcą wraz z Bogiem. Ma więc największy wpływ na jego rozwój. Człowiek po przez bardzo wiele złych czynników psuje nasz świat. Czynniki te wynikają z samego człowieka.
Przykładem jest np przemoc. Znecajac sie nad ludzmi sami sobie robimy krzywde, przez co bardziej sie nienawidzimy.
W pogoni za pieniadzem takze nie zważamy co się stanie z drugą osobą, tylko za wszelką cenę pragniemy zdobyć majątek.
Czynimy przez te czynniki świat zły. To my go psujemy wiec jesteśmy dla niego największym zagrożeniem, najgorższym drapieżnikiem.