Odpowiedzi

2009-11-23T23:25:54+01:00
X - kury
y - króliki

x+y=11
2x+4y=34
-2x-2y=-22
2x+4y=34
________
-2x-2y+2x+4y=-22+34
2y=12
y=6
x=5
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T23:28:12+01:00
X- ilość kur
y-ilość królków

2x-kura ma 2 nogi
4y-królik ma 4 nogi

x+y=11
2x+4y=34

x=11-y
2(11-y)+4y=34
22-2y+4y=34
2y=34
y=6

x+y=11
x=11-6

x=5
y=6
3 3 3
2009-11-24T00:04:39+01:00
X - kury
y - króliki

x+y = 11
2x+4y = 34 //:-2

x+y = 11
-x-2y=-17
+--------------
-y=-6
y=6

y=6
x+6=11

x=5
y=6
2 5 2