Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T00:06:14+01:00
1) - Kłuszyn, 1610r., Rosja
- Cecora, 1620r., Mołdawia
2) - Kokenhausen, 1601r., Inflanty
- Kircholm, 1605r., Inflanty
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T00:08:17+01:00
Ad 1
-bitwa pod Lubiszewem 17 kwietnia 1577, Polska obecnie
-bitwa pod Kłuszynem 4 lipca 1610, obecnie Rosja

ad 2
-6 lipca 1607 bitwa pod Guzowem, obecnie Polska
-11 października 1617 zdobył Dorohobuż, obecnie Federacja Rosyjska
3 4 3