Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T08:10:23+01:00
Skoro 1g jest to 1cm^3 w takim razie 20g jest t0 20cm^3. Z kolei 20cm^3 jest to 200ml czyli 0,2l w takim razie właśnie tyle trzeba naleć do menzurki.
69 4 69
2009-11-24T08:11:44+01:00
Jeżeli 1 cm 3 to 1 gram
a menzurce jest odpowiednia skala
wówczas na skali naczynia musi się znajdować 20 cm^3 wody
( ^ - sześciennych)
37 4 37
2009-11-24T08:31:32+01:00
1g-1cm³
20g-20cm³
20cm³-200ml-0.2l
61 4 61