Odpowiedzi

2009-11-24T09:13:36+01:00
A:good morning /dzien dobry
B:good morning
A:Can I help you/w czym mogę pomóc
B:I ask cake and coffee/prosze kawe i cistko
A:something yet/coś jeszcze
B:no, thanks.Loam pay/nie dziekuje. Ile płacę
A:11.50 pounds/11.50 funtów
B:coffee and cake they will be in 15 minutes/kawa i cistko będą za 15 minut
A:ok.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T11:49:22+01:00
K: Was Móchten Sie Bitte??
G:Ich nehme ein Stuck Apfelkuchen
K:Was trinken Sie?
G:Ein Fanta fur mich bitte.
K:Fur Sie enie St€ck Apfelkuchen und Eine Fanta.

G:Danke.

K:Guten Appetit!

G:Ich móchten bezahlen.

K:Ein Stuck Kuchen 1.50 Euro ein Fanta 1,50Euro
Das macht zusammen 3,00 Euro

G:Bitte

k:Hat's geschmeckt?

G:Alles war sehr lecker.



Tłumaczenie

k:Co podac?\
g:dla mnie jeden kawalek ciasta jablkowego
k:a do picia?
g jedna fante
k:(podchodzi do stolika i podaje) Prosze kawalek ciasta jablkowego i fante
G dziekuje
k smacznego
g chcialaem zaplacic
k ciasto 1,50 fanta 1,50 razem 3,00 euro
gprosze
k smakowalo
g:tak bylo pyszne
1 5 1
2009-11-24T13:56:03+01:00
Kelnner: Was móchten Sie bitten?
Gaste: Ich nehme ein Stuck Apfelkuchen
K: Was trinken Sie?
G: Ich móchte eine Eiskaffe fur mich bitte.

K: Fur Sie ein Stuck Apfelkuchen und eine Eiskaffe, bitte
G: Danke.
K: Guten Appetit!
G: Ich móchte bezahlen.
K: Ein Stuck Kuchen1,55 Euro, ein Eiskaffe 2,00. Und 3,55 Euro zuruck.
G: Bitte.
K: Danke, schón.

Kelner: Co pani zamawia?
Gość: Poproszę ciasto jabłkowe
k: Co do picia?
g: Dla mnie kawa mrożona.
K:Dla pani ciasto i kawa proszę.
G:dziękuję.
K:Smacznego
G:Ja chciałbym zapłacić
K:Ciasto 1,55e. kawa 2,00e. Razem 3,55e. Prosze .
G:Dziękuję, pięknie.