Odpowiedzi

2009-11-24T09:13:06+01:00
Jaka jest droga do zostania księdzem?

Czy trudno jest być księdzem?

Od kiedy ksiądz chciał zostać kapłanem?

Jakie są zadania księdza?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T09:19:18+01:00
1. Dlaczego wybrał drogę duchownego?
2. Czy miał kiedyś dziewczynę:)
3. Czy rodzina go wspiera
4. Jak wygląda codzienne życie księdza
5. Co zadecydowało o tym że został księdzem
6. Czy czasem się waha nad swoim wyborem
7. Co jest najlepsze w byciu księdzem
2009-11-24T10:29:41+01:00
- od jak dawna pracuje w parafii
- czy ma dobre kontakty z wiernymi
- dlaczego zostal ksiedzem
- czy gdyby teraz mogl wybrac chcialby nadal byc ksiedzem
- czy duzo czasu mu zajmuje przygotowywanie kazan