Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T09:32:18+01:00
Proporcja
80g - 100%
x - 5%
x=80*5/100=4g - masa soli w naszej solance

masa roztworu drugiego 80g + 20g =100g

100g - 100%
4g - x

x=100*4/100=4%

Odp. Stezenie solanki po dolaniu 20g wody wynosi 4%
14 4 14
2009-11-24T09:37:30+01:00
M solanki=5%*80g=4g
m roztworu = 80g +20g = 100g
Cp=4g/100g=0,04=4%
1 5 1
2009-11-24T09:55:39+01:00
80g - 100%
x - 5%
x=80*5:100=4g - masa soli w solance

80g + 20g =100g

100g - 100%
4g - x

x=100*4:100=4%

Odp. Stezenie solanki wynosi 4%
2 5 2