Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T10:29:23+01:00
Ile wynosi promien okregu o rownaniu (x-1)^2 +y^2=16 prosze o zrozumiale wyjasnienie

we wzorze masz na końcu r²
czyli r²=16
r=√16
r=6
1 1 1
2009-11-24T11:48:45+01:00
Ogólne równanieokręgu:(x-a)²+(y-b)²=r² gdzie (a,b) sąto współrzędne środka okręgu ,r to promień
z tego równania:(x-1)²+y²=4² wynika że r=4 ,środek tego okręgu leży w punkcie o współrzędnych(1,0)
1 5 1