Odpowiedzi

2009-11-24T10:54:05+01:00
Jest eśmy my wszyscy kościołem a skoro tworzymy kosciół wiec wszyscy jesteśmy sobie potrzebni kazdy z nas jest potrzebny kościołowi . Tworzymy jedna wielką rodzinę . I tak modlimy sie w róznych intencjach i prosimy innych o modlitwe za nas . Prosimy często za niewierzących - proszę o brata i siostre ktora / który się zagubił / i wierzę że kiedys poprzez tą modlitwę wypływająca z serca do Boga odnajdzie tą drogę . I tak choć być może nie widzę od razu tej modlitwy wysłuchanej to jednak pozwala mi wierzyć że Bóg ją wysłucha zawsze i kiedyś po owocach po paru latach i nie widząc przyczyniamy sie że na drugiej pólkuli niejedna osoba wróci do Boga do kościoła. Być może tego nigdy nie zobaczę moimi oczami ale oczy mej duszy to zobaczą . Wiara nadzieja i Milość. Kościół to odpowiedzialność.
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T12:03:25+01:00
Kościół jest dla mnie dowodem miłości Bożej . Jest światełkiem w ciemnym tunelu grzechów i kłamstw . Jest miejscem gdzie są odpuszczane moje grzechy . Gdzie mogę "połączyć" się z Trójcą Świętą . Kościół jest moim sercem .
12 3 12