Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T11:18:32+01:00
Z państw Unii Eurepejskiej najbardziej chciałabym odwiedzić Londyn, ponieważ jest to przepiękne, i z tego co wiem, naprawdę warte zobaczenia miasto. Po pierwsze znajduje się tam wiele zabytków, np: Tower of London, Big Ben, Tower Bridge czy też Muzeum Brytyjskie. Mam wielką ochotę ujrzeć również słynny Hyde Park. Drugim argumentem, który przemawia za tym miejscem jest oczywiście przepiękny akcent Brytyjczyków, z ktorym można się tam spotkac na każdym kroku.
Jak wiadomo, Londyn słynie z przepięknych kortów tenisowych (Wimbledon), które chyba najbardziej mam ochotę zobaczyć.
Mam nadzieję, że uda mi się zwiedzić to miasto, gdyż wydaje się być naprawdę interesującym miejscem na wycieczke.
4 4 4
2009-11-24T12:42:11+01:00
Chciałbym odwiedzić Anglię ponieważ jest krajem nie tylko z atrakcyjnymi turystycznie terenami, zapierającymi dech w piersiach widokami, ale także krajem, który posiada ogromną ilość historycznych budowli, które obowiązkowo trzeba zobaczyć na własne oczy. Należą do nich na pewno Parlament i Big Ben, który ma prawie 100 metrów wysokości, Buckingham Palace, czyli londyńską rezydencję królowej (niedostępna dla zwiedzających do 1993 roku), Katedra Westminsterska, która powstała w 1894 roku, Twierdza Tower, która jest słynnym więzieniem a równocześnie ogromnym pałacem, który zbudował jeszcze w XI wieku Wilhelm Zdobywca, Leeds Castle, którego uważa się za najpiękniejszy w całym kraju (otoczony jest jeziorem)…

8 3 8