Odpowiedzi

2009-03-26T17:56:30+01:00
M.oczy
d.oczu
c.oczom
b.oczy
n.oczmi lub oczyma
msc.oczch
w.oczy
2009-03-26T17:57:08+01:00
Mianownik- oczy
dopełniacz- oczu
celownik- oczom
biernik- oczy
narzędnik- z oczyma
miejscownik- o oczach
wołacz- oczy
2009-03-26T17:57:42+01:00
M. oczy
D. oczu
C. oczom
B. oczy
N. z oczyma
Ms. o oczach
W. oczy!

Najlepsza Odpowiedź!
2009-03-26T18:01:42+01:00
Jako narzad sluchu:

M.oczy
D.oczu
C.oczom
B.oczy
N.oczami(oczyma)
Msc.oczach
W.oczy!

czesci ciala:
M.oka
D.ok
C.okom
B.oka
N.okami
Msc.okach
W.oka!