Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T11:32:34+01:00
Ludzką świadomość i wolność.Zło kture nas otacza niszczy nas samych,zło to co jest niezgodne z zasadami moralności człowieka,co niszczy życie, odbiera zdrowie ducha i ciała.Przymus,ograniczenia i naciski zewnętrznym czy wewnętrznymi sił.Być człowiekiem to być kimś wolnym, czyli zdolnym do podejmowania decyzji.
24 3 24
2009-11-24T12:01:14+01:00
1. Grzech
2. Obwinianie się
3. Gniew
4. Złość
5. Zazdrość
35 4 35