Odpowiedzi

2009-11-24T11:31:31+01:00
Krzyż jest dla mnie świętością, przedmiotem nieodzownie kojarzącym mi się z śmiercią Pana Jezusa. Krzyż wisi w moim domu, szkole oraz przede wszystkim w Kościele, w obecności krzyża modlę się, kieruje moje prośby i rozterki, ale i podziękowania za zesłane łaski. Krzyż jest rzeczą łączącą niebo i ziemię, Pana Boga z ludźmi.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T11:31:49+01:00
Krzyż jest dla mnie czymś, co w trudnych chwilach podtrzymuje mnie na duchu. Ukazuje mi także to, jak bardzo musi miłować nas Bóg jak i Jezus.
19 4 19
2009-11-24T11:39:51+01:00
Dla mnie krzyż jest symbolem chrześcijaństwa.
Krzyż przypomina mi cierpienie Jezusa, jest dla mnie symbolem miłości i zbawienia, ale też cierpienia i bólu.
30 4 30