Odpowiedzi

2009-11-24T12:14:06+01:00
1 kat 90
2i3 kat 180-90=90
2i3 sa takie same wiec 90/2=45
odp 1 kat 90 2kat 45 i 3kat 45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T12:15:33+01:00
Trojkąt równoramienny ma dwa kąty takie same
skoro jest to trójkąt prostokątny gdyż posiada kąt 90 stopni to
180-90=90 bo suma kątów trójkąta wynosi 180 stopni
z tego wynika ze pozostałe dwa kąty mają miare 90 stopni więc
90/2=45
kąt jest równy 45 stopni

2009-11-24T12:17:59+01:00