Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T12:46:57+01:00
SPRZEDAM

Sprzedam dom mieszkalny o powierzchni ....m2 w przepięknej okolicy. Dom w bardzo dobrym stanie technicznym. Wszystkie media. Blisko centrum. Okazjonalna cena ...... do negocjacji

tel..........

Nie wiem czy musisz pisać o tym że tam straszy jeśli tak obróciłabym to w żart i napisała coś w stylu "po 24 atrakcji moc"
1 4 1
2009-11-24T12:51:41+01:00
Ogłoszenie
Ogłaszam dom do sprzedania w (wymyślisz) jest zadbany i ma dużo pomieszczeń. Cena do uzgodnienia. Ochotników proszę o zgłoszenie się pod adres (to sobie wymyślisz) lub o zadzwonienie pod nr telefonu (tez wymyśl)
1 3 1