Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T12:51:49+01:00
1.przepisy-drogowe,kulinarne
2.regulamin-ustawy,ucznia
3.zasada moralna,chemiczna
4.umowa -ustna,prawna
5.kodeks- honorowy,karny
1 5 1
2009-11-24T13:08:47+01:00
Przepis- drogowy, prawny
regulamin- pracowni, szkoły
zasada- pisowni, funkcjonowania
umowa- pracy, zakupu
kodeks- prawny, wykroczeń
1 5 1
2009-11-24T13:26:05+01:00
1.przepisy-prawne, karne
2.regulamin- rozgrywek, pracowni
3.zasada- chemiczna,
4.umowa- cywilno-prawna, prawna
5.kodeks- karny, liryki literackiej
1 5 1