Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:06:51+01:00
A) 1 tabela to Zgorzelec
2 tabela to miejscowość której nie widzę na mapce
3 tabela to Śnieżka

b) Zgorzelec
suma opadów
48 + 40 + 45 + 53 +70 + 76 + 90 + 78+ 54 +52 (i dwóch pozostałych nie widzę) = (suma tych liczb)
amplituda
to różnica najwyższej i najniższej temperatury w roku
18,2 - (-1,7) = 19,9 stopni
średnia roczna
-1,7 + (-1) + 2,9,+ 8,1 + 13 + 16,5 + 18,2 + 17,5+ 14 +8,7 (i dwie których nie widzę) = ... (wynik dodawania ich)
wynik podziel przez 12 i będzie średnia

pozostałe zrób tak samo :)
1 5 1
2009-11-24T13:14:47+01:00
Pierwsza tabelka: Zgorzelec
średnia roczna temperatura
98,2:12 = 8,1 stopni celsjusza
roczna amplituda temperatury powietrza
18, 2 - (-1,7) = 18,2 + 1, 7 = 19,9
roczna suma opadów
606

druga tabelka
średnia roczna temperatura
78:12=6,5
roczna amplituda temperatury powietrza
18,9 - (-4,6) = 23,5
roczna suma opadów
520