Odpowiedzi

2009-11-24T13:18:36+01:00
Dzień dobry chciałabym przedstawic swoja koncepcje na temat dodania lektury ktora sami wybrac mozemy do listy lektur. Myślę, że powinna to być książka "Zmierzch" Stephane Meyer. Uważam tak ponieważ jest to opowięść o ... (nie czytałam tej ksiązki więc tu nic nie wpisze ale ty tu opowiesz o czym jest) Myślę, że każdemu by się spodobała. Mnie podaoba się w niej to (...). Bardzo dziękuje za wysłuchanie mnie i mam nadzieje, że to własnie ona zostanie dodana do tej listy. Dziekuje. Jeżeli zostanie wybrana powiedz jak bardzo sie cieszysz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:29:05+01:00
Witam wszystkich zgromadzonych. Serdecznie dziękuje za przybycie, tym samym chęć wysłuchania mojej propozycji. Myślę, że pozycją, która wspaniale ubogaciłaby listę szkolnych lektur jest pierwsza część sagi 'Zmierzch' o tym samym tytule. Autorką 'Zmierzchu' jest pisarka Stephanie Meyer. Uważam, że książka jest odpowiednia dla uczniów.... (wpisz swoją klasę). Nie ma w niej dużo przemocy, ani scen gorszących młodego człowieka. Ba! Jest to bestseller, który figuruje na liście najbardziej popularnych książek. Jest bardzo wzruszająca, opowiada o bezgranicznej miłości wampira do ludzkiej dziewczyny. Nie może sobie jednak pozwolić na bliski kontakt z nią, bowiem boi się, że mógłby nie pohamować swojego pragnienia i skrzywdzić ukochaną. Liczę, że rozważycie moją propozycje.