Błagam o pomoc:
Napisz, co znaczy powiedzenie:"Mądry w rządzeniu, głupi w we własnym życiu".
Bardzo błagam o pomoc i z góry i z dołu bardzo dziękuję...

P.S. Daje naj
P.S.2 Ma to być wyczerpująco inaczej daje do spamu, bo dużo punktów daje..!

Z poważaniem
madda11

3

Odpowiedzi

2009-11-24T13:20:38+01:00
To będzie tak, że jest osoba która myśli że wszystkiemu podoła, że była by mądrym przywódcą, a naprawdę nie potrafi poradzić we własnym życiu.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:21:11+01:00
Myślę, że powiedzenie "Mądry w rządzeniu, głupi we własnym życiu" mówi o tym, że człowiek potrafi dyrygować życiem innych osób, potrafi,często nawet trafnie, pomagać, radzić innym osobom, tym samym pomagając im rozwiązywać ich osobiste problemy. Natomiast takowa osoba, nie umie poradzić sobie z własnymi kłopotami, jest dobra w dawaniu rad i rządzeniem innymi ludźmi, niestety kiedy przychodzi do spraw związanych z jej własnym bytem jest nieporadna i bezsilna. Czy możemy zaufać poradom takiego człowieka? To wymaga zastanowienia, skoro pomaga innym a sam nie potrafi pomóc sobie, to czy na pewno będzie to dobra pomoc?
67 2 67
2009-11-24T13:28:37+01:00
Mądry w rządzeniu, głupi w we własnym życiu-według mnie powiedzenie to charakteryzuje osobę która może i potrafi rządzic (np. państwem lub inną osobą) ale nie potrafi poradzic sobie z problemami we własnym życiu. Potrzebuje osób która za nią będą sprawowa domowe czynności,sprawy.
86 4 86