Bardzo proszę o pomoc!!! Opiekujesz się grupą młodzieży z zagranicy.Młodzież ta przebywa w Polsce na wycieczce objazdowej. Organizatorzy poprosili cię o przygotowanie ankiety podsumowującej wycieczkę. Zredaguj cztery pytania w których poprosisz uczestników o opinię....miejsce które zwiedzali,warunki zakwaterowania,wyżywienia,opieki podczas wycieczki.Z tłumaczeniem na polski pomóżcie proszę z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:49:27+01:00
1. How do you evaluate the places we have visited during our journey across Poland? (Jak oceniasz miejsca, które odwiedziliśmy podczas naszej podróży przez Polskę?)

2. What is your opinion on accommodation? Were you satisfied with the living conditions? (Jaka jest twoja opinia dotycząca zakwaterowania? Czy byłeś zadowolony z warunków mieszkalnych?)

3. How did you like our Polish food? (Jak smakowało ci nasze polskie jedzenie?)

4. Did you like the way in which the tour guide looked after you during the whole stay in Poland? (Czy podobał ci się sposób w jaki przewodnik wycieczki opiekował się wami podczas całego pobytu w Polsce?)
2 3 2
2009-11-24T14:39:42+01:00
How evaluate you? Have you some reservations? (Jak oceniasz zakwaterowanie? Czy masz jakieś zastrzeżenia?)

It food during departure taste what obtain ? Would change you? (Czy smakowało ci pożywienie które dostawaliście podczas wyjazdu? Zmieniłbyś coś?)

What judge you about custody during this departure? You think , if returned trustees on your safety? (Co sądzisz na temat opieki podczas tego wyjazdu? Uważasz ,że opiekunowie zwracali dużą uwagę na wasze bezpieczeństwo?)

You have remembered that from places most and antiques, toured you during this excursion? Would like to return you else here sometime? (Co najbardziej zapamiętałeś z miejsc i zabytków ,które zwiedzałeś podczas tej wycieczki?Chciałbyś kiedyś jeszcze tu wrócić?)

Mam nadzieję ,że dobrze ;DD
1 3 1