Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:52:25+01:00
Czy można kłamac w dobrej wierze?

Spróbuje dzis potwierdzic załozona przeze mnie teze, ze kłamac mozna w dobrej wierze jesli klamstwo jest nie szkodliwe.Moim pierwszym argumentem moze byc to, ze w nie ktorych sytuacjach klamstwo daje komus nadzieje.
Oczywiscie jesli klamie sie w dobrej wierze.Przykladem moze byc sytuacja zawarta w "Kamizelka" postac umierajacego człowieka.Wiadomosc ta zabiła by go duchowo,odebrała by jakie kolwiek nadzieje i checi do zycia podjecia walki z choroba.Ten argument utwierdza wczesniej zalozona przeze mnie teze ze klamac mozna w dobrej wierze , lecz nie powinno sie tego robic na dłuższa skale.




PoZdrawiam ;)))
2 4 2
2009-11-24T13:52:34+01:00
Można kłamać w dobrej wierze ponieważ jest to pokazanie miłości:)
Sorki że nie jest to wypracowanie ale nie miałam czasu??/ A na kiedy ci to potrzebne bo ja też to pisałam i dostałam 6. odpisz na priv