Proste przykłady z matmy ,ale daję żeby pozdobywac punkty ;d
sama ich nie rozwiaze.

Oblicz wartości liczbowe podanych sum algebraicznych dla x= -1 i y= 0,1

4(5y+1)(1-5y)-5(4x+1)(1-4x)



i pare innych przykładów
mnożenie,a potem redukowanie wyrazów podobnych ;d

a) (x+7)(2x-1)=
b)(2a-1)(a+4)=
c)(2a-1)(a+4)=


czekam !




3

Odpowiedzi

2009-11-24T15:17:59+01:00
4(5y+)(1-5y)-5(1+4x)(1-4x)=80


(x-7)(2x-1)=nie wiem



(2a_1)(a+4)=2ado potegi 2 +7a-4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:09:22+01:00
4(5y+1)(1-5y)-5(4x+1)(1-4x) dla x= -1 i y= 0,1
4(5y+1)(1-5y)-5(4x+1)(1-4x)=
=4(1-25y²)-5(1-16x²)=
=4-100y²-5+80x²=
=80x²-100y²-1=
=80×1-100×0.1-1=
=80-1-1=
=78

a) (x+7)(2x-1)=2x²-x+14x-7=2x²+13x-7
b)(2a-1)(a+4)=2a²+8a-a-4=2a²+7a-4
c)(2a-1)(a+4)=2a²+8a-a-4=2a²+7a-4

To tyle, ja dziękuję i polecam się
2009-11-24T16:17:35+01:00
4(5y+1)(1-5y)-5(4x+1)(1-4x) dla x=-1 y=0,1
4(0,5+1)(1-0,5)-5(-4+1)(1+4)=4*1,5*0,5-5*(-3)*5=3+75=78

a) (x+7)(2x-1)=2x²*13x-7
b)(2a-1)(a+4)=2a²+7a-4
c)(2a-1)(a+4)=2a²+7a-4

:)