Sprawdzian tekstowy z matematyki liczył 50 pytan.za kazda prawidlowa odpowiedz uczen otrzymywal 3 punkty, a za bledna odpowiedz tracil 1 pkt. na ilepytan uczen odpowiedzial poprawnie, skoro ze sprawdzianu otrzymal 78 pkt. Pomozcie..musze miec to na jutro;(

3

Odpowiedzi

2009-11-24T13:56:02+01:00
50pyt.-150pkt
x pyt. - 78pkt.

50x78=150x
3900=150x

x=26

rozwiazal 26 zadan poprawnie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T13:59:09+01:00
X+y=50
3x-y=78

x=50-y
3(50-y)-y=78

x=50-y
150-3y-y=78

x=50-y
-4y=-72

x=50-y
y=18

x=50-18
y=18

x=32
y=18
odp. uczen rozwiązał prawidłowo 32 zadania :)
Jezeli satysfakcjonuje cie ta odp, prosze o naj ;)

aaa, odp. mozesz sprawdzic. 32*3 - 18. wynik wychodzi 78, wiec zadanie jest rozw. prawidlowo.
7 5 7
2009-11-24T14:15:11+01:00
50*3=150pkt prawidłowe
150-78=72 błędne
1 1 1