Odpowiedzi

2009-05-19T17:53:22+02:00
* mury obronne
* mury miejskie
* barbakan
* Brama Floriańska
*Baszta pasamoników
*Baszta stolarzy
*Kościół świętego Krzyża
*Rynek Główny
*Kościół Mariacki
.. mam nadzieję , wystarczy ;D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-19T17:54:08+02:00
Styl gotycki
kościół Mariacki
Collegium Maius
sukiennice
barbakan
ołtarz wykonany przez Wita Stwosza
Styl romański
kościół św. Andrzeja
3 3 3