Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:17:28+01:00
J. Kasprowicz "Hymny"
L. Staff "Deszcz jesienny"
E.Bryll "Wciąż o Ikarach głoszą"
Z. Herbert "Apollo i Marsjasz"
W. Szymborska "Na wieży Babel", "Żona Lota"
Z. Herbert "Modlitwa Pana Cogito-Podróżnika"
A. Rymkiewicz "Dekalog"
S.Grochowiak "Kanon"
T. Różewicz "Ocalony"
2009-11-24T16:04:45+01:00
Są to :
1.J. Kasprowicz "Hymny"
2.A. Rymkiewicz "Dekalog"
3.E.Bryll "Wciąż o Ikarach głoszą"
3.Z. Herbert "Modlitwa Pana Cogito-Podróżnika"
5.W. Szymborska "Na wieży Babel", "Żona Lota"
6.Z. Herbert "Apollo i Marsjasz"
7.S.Grochowiak "Kanon"
8.L. Staff "Deszcz jesienny"