Odpowiedzi

2009-11-24T14:05:01+01:00
Pi*r2*h= 1,4 * 1,4 * 3,14 * 4=24,6176
24,6176 =25
2009-11-24T14:10:46+01:00
V= Pp*H
Pp= pi 14 (kwadrat) (połowa średnicy)= 3,14* 196= 615,44
V= 615,44*40= 24617,6 cm (szesciennego.)

1l- 1000 cm sz.
czyli V= 24617,9:1000= 24,6l (zaokr. 25 litrów)'
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:10:30+01:00
Średnica 28cm
promien 14cm
pole dna - πr²
pole dna - 3,14 x 14²=3,14 x 196= 615,44cm²
wysokość kosza = 40cm
objetosc kosza=615,44x40=24617,6cm³=24,6176dm³≈25dm³=25l

1l=1dm³