Odpowiedzi

2009-11-24T14:08:36+01:00
1. 3.4
2. 7.3
3. 1.1
4. 0.1
5. 1.0
6. 6.0
7. 0.0
8. 10.0
Części setne to te drugie po przecinku:):)
;)))
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T14:13:23+01:00
3,44≠ część setna to druga liczba po przecinku, zaokrąglenie do części dziesiętnych to do pierwszej liczby po przecinku, czyli 3,4

7,285≠ tu podkreśl liczbe 8 jako część setna, zaokrąglenie to 7,3

1,099≠tu podkreśl liczbe 9 jako część setna, zaokrąglenie to 1,1

0,073≠tu podkreśl liczbe 7 jako część setna, zaokrąglenie to 0,1

1,049≠tu podkreśl liczbe 4 jako część setna, zaokrąglenie to 1,0

5,981≠ tu podkreśl liczbe 8 jako część setna, zaokrąglenie to 6,0

0,049≠tu podkreśl liczbe 4 jako część setna, zaokrąglenie to 0,0

9,98≠tu podkreśl liczbe 8 jako część setna, zaokrąglenie to 10,0
6 5 6
2009-11-24T14:59:57+01:00
3,44≠3,4
7,285≠7,3
1,099≠1,1
0,073≠0,1
1,049≠1,0
5,981≠6
0,049≠0
9,98≠10