Odpowiedzi

2009-11-24T15:12:28+01:00
Europa dostawała złoto, bawełnę, przyprawy, kawę i cukier .
Kolonie dostawały niewolników z afryki.
Europa dostarczała wyroby rzemieślnicze.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:56:04+01:00
- nowe lub stare towary po korzystnej cenie
- transport morski umożliwiał dostawę dużej ilości ładunku
- tania siła robocza (niewolnicy)
- nowe ziemie dla osadników
- nowa wiedza o różnorakich kulturach
mam nadzieje ze pomoże

7 5 7