Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T14:28:19+01:00
Trzeba pojemnośc 0,0007(taka liczba bo trzeba sprowadzic do wspólnej masy) czyli raz 1400kg i ci wyjdzie : 0,0007*1400=0,98cm3
1 1 1
2009-11-24T15:11:12+01:00
1kg = 1000g
1400kg = 1400000g
1400000g - x
0,7g - 1cm3

x=1400000*1/0,7=2 000 000cm3 = 2m3

dla sprawdzenia
2 000 000cm3 x 0,7g = 1400000g = 1400kg

czyli przykladowo naczynie 1m x 1m x 2m

Tak mi sie wydaje przynajmniej :) i powinno byc dobrze.
Abstrachujac do odpowiedzi kolezanki....
Czy uwazasz ze w kostce 1cmx1cmx1cm zmiesci sie 1400kg benzyny??
3 5 3